21:12 | دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
روندی بدون نوسان از سوی "حتاید" در ۵ ماهه اخیر

1400/06/06 12:30

چه خبر از نمادهای بورسی:

روندی بدون نوسان از سوی "حتاید" در ۵ ماهه اخیر

شرکت تاید واتر خاورمیانه در مقایسه با دوره مشابه در سال گذشته نزدیک به ۱۱ درصد رشد را نشان می‌دهد، همچنین تمامی درآمد "حتاید" از طریق فروش داخلی بوده است.

به گزارش نماد برتر، شرکت تاید واتر خاورمیانه در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد شناسایی‌شده طی دوره را مبلغی بالغ‌بر ۳۹۸ میلیارد ریال گزارش کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای مردادماه نیز درآمدی بالغ‌بر یک هزار و ۹۹۰ میلیارد ریال را به ثبت رسانده، میزان سرمایه اعلام‌شده در این دوره ۱.۹۵۰ میلیارد ریال بوده است.


بر پایه این گزارش، میزان درآمدی که شرکت در مردادماه سال جاری به ثبت رسانده نسبت به ماه گذشته بدون تغییر بوده و همان‌طور که در نمدار فوق ملاحظه می‌کنید از ابتدای سال جاری تا انتهای مردادماه روند یکسانی را از خود بر جای گذاشته است.


شرکت تاید واتر خاورمیانه در مقایسه با دوره مشابه در سال گذشته نزدیک به ۱۱ درصد رشد را نشان می‌دهد، همچنین تمامی درآمد "حتاید" از طریق فروش داخلی بوده و همچنین بیشترین میزان درآمدی که این شرکت به دست آورده از ناحیه هرمزگان بوده و مابقی آن نیز از «ناحیه خوزستان» و «ناحیه مازندران» بوده است.